Kaj je Facebook oglaševanje in vse kar morate vedeti o njem
Ali ste vedeli, da se dnevno na Facebooku vpiše kar 1,52 milijarde uporabnikov? To je zagotovo dovolj zgovoren podatek, da je Facebook oglaševanje vse bolj pomembna marketinška strategija za vsako podjetje. Če pa k temu dodamo vse njegove prednosti, potem je sedaj skrajni čas, da se mu v celoti posvetite.
Če je bilo nekaj let nazaj oglaševanje na družbenih omrežjih le en del marketinških strategij podjetij, pa je danes v mnogih primerih najpomembnejša komponenta. Seveda pa to še ne pomeni, da je Facebook oglaševanje ena in edina možnost oglaševanje, zagotovo pa je ena izmed najboljših. Pa si poglejmo, zakaj.
Prednosti Facebook oglaševanja so več kot očitne
Facebook nam danes ponuja različne možnosti oglaševanja, kar pomeni, da lahko oglase pripravite za posamezno fazo prodajnega lijaka. Torej lahko svoje oglase prilagodite za nekoga, ki šele spoznava vašo blagovno znamko, za nekoga, ki razmišlja o alternativah in za nekoga, ki potrebuje le še kanček spodbude, da se odloči za nakup.
Naslednja prednost, ki jo omogoča Facebook oglaševanje, so neskončne možnosti ciljanja skupin. Svoje oglase lahko oblikujete in ciljate na različne skupine ljudi glede na njihove demografske značilnosti, življenjskega sloga ali interesov. Posledica tega je, da ima Facebook oglaševanje od vseh družbenih omrežij najvišjo donosnost naložbe oziroma ROI.
Za Facebook oglaševanje potrebujete dobro strategijo
Zavedati pa se je potrebno, da vam Facebook oglaševanje samo po sebi ne bo prinašalo uspeha, če zanj ne boste imeli pripravljene dobre strategije.
Vsebinsko gledano imate sicer zelo proste roke, vendar če bodo vaša besedila predolga, potem vaši sledilci besedila ne bodo mogli prebrati v celoti. Namesto tega, naj bo vsebina kratka in zanimiva.
Prav tako se je potrebno pozanimati glede določenih omejitev povezanih z zakonodajo, kot so oglaševanje alkoholnih pijač, tobaka in zdravil. Omejitve pa imejte v mislih tudi pri pripravi slikovnega gradiva. V tem primeru vam Facebook oglaševanje nudi tudi orodja s katerimi preverite, ali vaše gradivo ustreza določenim kriterijem.
V svojo strategijo ne pozabite vključiti tako imenovanih vab v obliki daril, s katerim boste vaše stranke spodbudili h konverziji, obvezen del Facebook oglaševanja pa so tudi kakovostni video oglasi – tudi njih ne smete spregledati!
In ko smo že pri oglasih. Ali je vaše spletno mesto optimizirano za ogled preko pametnih telefonov? Če je odgovor »ne«, potem je sedaj skrajni čas, da to storite. Dejstvo je, da bo imelo Facebook oglaševanje želeni učinek le, če bodo imeli uporabniki pri gledanju oglasov pozitivno izkušnjo.
Kako se lotiti Facebook oglaševanja?
Zavedati se je potrebno, da je Facebook oglaševanje precej kompleksen sistem. Zato boste potrebovali nekaj časa in vaje, da boste postali izkušen Facebook oglaševalec. Da lahko sploh začnete s Facebook oglaševanjem, morate najprej na Facebooku ustvariti svojo poslovno stran in oglaševalski račun.
Nato pa se je potrebno držati določenih uporabnih nasvetov, s katerimi bo vaša kampanja imela večji uspeh. Eden od teh je uporaba Facebook pixla na katerem temelji celotno Google oglaševanje. Gre za delček kode, s katero boste lahko sledili vsem obiskovalcem vaše spletne strani in vam daje odlične možnosti za remarketing.
Če pri Facebook oglaševanju potrebujete pomoč, nas nas kontaktirajte in z veseljem vam bomo pomagali.