Kako poskrbeti za učinkovitost oglasov

Facebook je najbolj priljubljena platforma za spletno oglaševanje, ker omogoča najboljše ciljanje oglasov. Uporabnikov na Facebooku je ogromno, toda zgolj objava oglasa ne obljublja konverzij. Zato je targetiranje tako pomembno, ker vam daje možnost, da natančno določite, katero ciljno skupino doseže vaš oglas.

Nekaj načinov, s katerimi lahko lahko ciljate občinstvo z oglasi na Facebooku:

  • Občinstvo po meri
  • Lokacija
  • Spol
  • Interesi (na primer podjetništvo, moda, …)
  • Vedenje (na primer nekdo, ki obišče vaše spletno mesto)
  • Povezave (na primer ljudje, ki že “všečkajo” vašo FB stran)

Po optimiziranju ciljanja se morate osredotočiti tudi na pisanje besedil. Čeprav so pri oglasih na Facebooku slike zelo pomembne je ključnega pomena prav pisanje besedil.

Zakaj? Če investirate denar v določen oglas na Facebooku, se prepričajte, da je najbolj kvalitetno napisan, da lahko opravi svoje delo! Z dobrim pisanjem besedil lahko občinstvo prepričate, da klikne na vaše spletno mesto.

Targetiranje in pisanje besedil

  • Pri targetiranju oglasov pazite, da zožite občinstvo
  • napišite različne Facebook oglase za različne ljudi

Če želite, da so oglasi karseda učinkoviti jih napišete v prvi osebi. Vso pozornost morate usmeriti na določenega posameznika in njegove potrebe.

Osredotočite se na ciljno skupino in zanjo napišite Facebook oglas.

Če menite, da vaši oglasi še vedno niso dovolj učinkoviti, vam lahko pomagamo. Za kratek sestanek nas kontaktirajte ali nam pošljite nezavezujoče povpraševanje.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja